2013-04-20 00:45:28

by Mrs Linette Edward

Subject: En mycket bra dag att träffa dig

En mycket bra dag att tr?ffa dig,

Jag fick din kontakt via Googles s?kmotor. Mitt namn ?r Mrs Linette
Edward. Jag ?r 64 ?r gammal och jag fick diagnosen f?r cancer f?r ca 2 ?r
sedan. Jag kommer att g? in f?r en operation senare idag. Jag best?mde mig
f?r att vilja / donera summan av (fjorton miljoner ?tta hundra tusen pund)
till dig f?r det goda arbete av Herren. Kontakta min advokat med denna
e-post: barrister.wayne.graham @ gmail.com

Namn: barrister Wayne Graham
E-post: barrister.wayne.graham @ gmail.com
Telefonnummer: +447024074523

S?g till honom att jag har velat kr 14,8 till dig genom att citera mina
personliga JJ/MMS/953/5015/GwrI/316us/US referensnummer.
S? fort du kontakta honom med denna information citerade ovan, b?r han
kunna k?nna igen dig och hj?lpa att h?vda detta belopp fr?n min bank, h?r
?r min n?tbank a / c l?nk: http://hendersonglobal.vnkli.com/sc / se /
login.php n?r du har kunnat kontakta min advokat f?r de dokument som
kommer att s?tta dig i st?llet f?r anh?riga, sedan efter jag kommer
m?blerad dig med mina n?tet a / c inloggningsuppgifter f?r att ?stadkomma
?verf?ring.

Informeras ocks? om att jag har betalat f?r statlig skatt p? dessa pengar
ska ?verf?ras till dig.
Samtidigt r?der vi dig att h?lla denna post och det inneh?ll
konfidentiella som jag verkligen vill min ?nskan ?stadkomma i slutet av
dagen. V?nligen be till Gud f?r mina recovery.My v?n Skicka inte mig n?gon
e-post som du ska skicka min advokat ett mail direkt.

God Bless
H?lsningar,
Mrs Linette Edward